Veel gestelde vragen
Mocht je nog vragen hebben kun je altijd contact met ons opnemen.
Bestelling
Wij leveren oorspronkelijk alleen in Haarlem en omstreken. Mocht je toch een bestelling willen plaatsen buiten ons gebied? Neem dan telefonisch contact met ons op.
Neem zo spoedig mogelijk telefonisch contact met ons op om je bestelling te annuleren. Indien je de bestelling al betaald hebt kunnen wij een eenmalige coupon-code voor je genereren naar bestelwaarde zodat je in de toekomst eenmalig een bestelling kunt plaatsen zonder opnieuw te betalen. Uiteraard kunnen wij het geld ook naar je rekening retourneren. Houd er rekening mee dat het retourneren een aantal werkdagen in beslag neemt!
Wanneer het systeem aangeeft dat de verzendmethode niet beschikbaar is betekend dit dat je een postcode hebt ingevoerd waarin wij oorspronkelijk niet leveren. Mocht je toch een bestelling willen plaatsen buiten Amsterdam en omstreken? Neem dan telefonisch contact met ons op.
Neem telefonisch contact met ons op om grote bestellingen te plaatsen tegen een gereduceerd tarief!
Nix 18: Wij verkopen geen alcoholische producten aan personen onder de 18 jaar! Bij twijfel kunnen we om je legitimatie vragen.
Assortiment
Speciale verzoeken kunnen alleen telefonisch worden ingediend.
Ja! Indien je een ander merk dan Marlboro wil kun je dit aangeven bij de bestelnotitie of telefonisch contact opnemen. Uiteraard rekenen wij het prijsverschil door naar de klant.
Algemene vragen
Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.
Nee! Wij zijn een bierkoerier service met een zeer breed assortiment aan drank die levert tot aan je voordeur. Wij kunnen dus geen bierfiets voor je regelen!